donderdag 15 mei 2014

Panorama

Ik update mijn blog te weinig. Althans, dat vind ik zelf. Als je toch graag op de hoogte blijft: op 500px plaats ik altijd als eerste mijn nieuwe foto's. 500px.com/dirkjan82
Maar om het goed te maken weer drie nieuwe foto's. Twee panorama's en een macrofoto van een spin. De spin was nog geen centimeter groot!

Een tijdje terug was het buiten fris, maar we hadden een prachtig heldere hemel toen de zon onder ging. Dat gaf een mooi beeld in het natuurpark!

Sinds afgelopen week probeer ik nu ook iedere week een panorama te maken tot ten minste eind augustus. Dit omdat het leuk is en om zo meer te oefenen en (hopelijk) beter te worden. Het panorama van vorige week zie je hier onder. Die van deze week heb ik vandaag waarschijnlijk gemaakt, maar die moet ik nog controleren en de finishing touch geven.

Geen opmerkingen: