zondag 26 juli 2009

Niet meer dagelijks

Wie dit blog al kent zal wel opgevallen zijn dat ik de laatste dagen geen foto's heb geplaatst. Dit naar goed advies, het is namelijk nogal lastig om iedere dag tijd te vinden om een goede foto te maken. Daarom vanaf heden alleen leuke foto's als ik ze heb. De doelstelling is wel om zeker één keer per week foto's te plaatsen.

Dan nu weer verder als fotoblog:

Muizenwereld




Door lekker met de camera te spelen maakte ik deze leuke foto's. Toen ik ze daarna op de pc zag bedacht ik me dat ze misschien niet zouden misstaan in het thema "muizenwereld". Dit ook naar aanleiding van een prachtige comic Mouse Guard. Ik ga zeker proberen om in dit thema nog meer leuke foto's te maken.

Nederland waterland


Dit leek me wel typerend voor Nederland: water, groen, blauwe lucht én wolken.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Dirk-Jan;

Je foto's worden steeds mooier!!
Die foto van die dame in de leunstoel, van welk jaar is die eigenlijk? Lijkt wel van 100 jaar geleden of zo.
Ook de andere foto's met commentaar vind ik mooi.

Groeten: Pa