maandag 2 juni 2014

Panoramaproject #4

Oké, het is volgens de datum die hierboven staat maandag 2 juni, dus net te laat voor de update van de laatste week van mei. Op het moment van schrijven is het ongeveer 10 over 12 's nachts, voor het gevoel nog zondag 1 juni. En de foto is in elk geval op 1 juni gemaakt. Sterker nog, ik heb afgelopen week meerdere panorama's gemaakt. Zo heb ik er één snel uit de hand geschoten vlakbij het busstation, vanaf de brug die je links op de foto van 16 mei ziet. Daar wilde ik namelijk wat proberen en dat viel niet tegen. Die ga ik nog een keer maken vanaf statief, want ik denk dat, als de omstandigheden goed zijn, daar wel iets moois te maken is. Verder heb ik een paar foto's van een gemaal bij Edam, vlakbij de molen. Een leuke foto met grijze wolken erachter. Die deel ik wellicht in de toekomst een keer, want ik heb een mooiere gemaakt. En wel "vandaag", 1 juni. Ik dacht dat ik na het nemen van deze foto van vandaag een beter standpunt had gevonden, wat lager en tussen de sluisdeuren in (wel op de kant uiteraard!). Maar toch bleek onderstaande foto de winnaar: Een panorama bij de sluis van Edam, met de zon die achter de bomen aan het verdwijnen is.

Geen opmerkingen: