dinsdag 21 mei 2013

Bloemen plukken

Afgelopen weekend was ik in het Franse plaatsje Coulans-sur-Gée (vlakbij Le Mans) voor het Festival Damada. Een leuk balfolk festival met leuke dansworkshops, muziek, dansavonden en veel gezelligheid. En natuurlijk het mooie Frankrijk. Ik was aan het oriënteren voor een nieuwe, all-round lens. Mijn oog was gevallen op de Canon 24-105mm f4 L lens. Niet de duurste lens, maar ook zeker niet de goedkoopste. Gelukkig kon ik deze voor dit weekend lenen van een collega. De ideale kans dus om de lens te proberen en mooie foto's te maken. Zoals de paarden hieronder.

Tijdens een gezellig wandelingetje door het mooie dorpje kwam ook nog de gelegenheid voorbij om weer wat te oefenen met portretfotografie. Zo ontstond de ideale combinatie: leuke lens op de camera, door de bewolking was er mooi licht (niet te fel) en Barbara die spontaan bloemen ging plukken. Precies zoals ik portretfotografie wil gaan doen: een model wat lekker bezig is met leuks, natuurlijks in een mooie omgeving.

Geen opmerkingen: