woensdag 1 mei 2013

Lammetjes

Vandaag ben ik naar Hoorn gefietst en onderweg lekker veel lammetjes tegengekomen.

Tevens heb ik vandaag een nieuw, veel beter statief gekocht. Wel 3x zo duur als gepland, maar wel 10x zo goed. Voor het geld wat ik wilde uitgeven kon ik eigenlijk geen echt goed statief kopen. Wel een leuk ding wat iets kleiner op te vouwen is dan wat ik had. En ook wel weer wat betrouwbaarder. Maar niet zo veelzijdig als wat ik nu heb gekocht. De poten zijn niet alleen naar beneden, maar ook naar opzij uit te vouwen. Dat betekent minder hoogte, maar meer stabiliteit. Hij vouwt snel uit en komt nog vrij hoog. Ingevouwen is het net iets kleiner dan een fles drinken. Stevig, flexibel, handzaam, veilig voor de camera. En omdat ie zo klein kan issie zelfs handig voor op reis. Kortom: ik ben er blij mee. 1 nadeel kan ik wel melden: het deel wat ik onder de camera kan schroeven moet met een inbussleuteltje los/vast in plaats van gewoon met de hand aandraaien.

Geen opmerkingen: